Паломництво наших прихожан у Греції (Частина 2)

Паломництво наших прихожан у Греції: День 5

Наступного дня, у неділю, ми всі вирушили до храму на честь св. Стиліана – покровителя діток. Цей святий славний тим, що його молитвами бездітні пари отримують омріяне дитя. А ще святий захищає та зцілює нужденних діток. Храм вразив своє величчю, а служба минула на одному диханні. Знову зазначимо, що в недільний день у храмі немає вільного місця, він вщент заповнений вірянами. Після Літургії роздавали коливо на спомин одного прихожанина. А настоятель храму о. Філарет запросив усю групу на традиційне пригощення. Потім було моречко. Ми усі відпочили, а ввечері нас чекала грильяда – вечеря на свіжому повітрі, приготована на мангалі.

Приємно здивував приїзд митрополита. Він розділив з нами смачну трапезу та веселощі, а також привітав та поблагословив Олексія та Анну, які святкували другу річницю шлюбу.

Від групи молодята отримали в подарунок цукерки та календарі. Увечері хор потішив нас прекрасним співом, погода сприяла чудовому вечору.

Паломництво наших прихожан у Греції: День 6

Шостого дня почалася наша подорож на о. Корфу – один із семи Іонічних островів, що омивається водами Іонічного моря. Аби дістатися до острова, нам потрібно було подолати ще кількасот кілометрів. Для цього ми прокинулися раніше від перших півнів і вже о 3 ночі вирушили в далеку дорогу. Навіть найменші поселення в Греції гарно освічуються вночі, тому, хто не спав, випала чудова нагода помилуватися навколишніми пейзажами. Поки автобус нас плавно колисав абсолютно ідеальними дорогами, ми трохи відпочили і вранці пересіли на паром. Півтори години ходу морем – і ми на острові. Він дивовижний, з древньою історією та світовими святинями.

Найперше ми рушили до собору у якому почивають мощі святого Спиридона. Відслуживши молебень помолившись та приклонившись до мощей, кожен мав можливість і подякувати святому і попрохати про заступництво.

Далі ми усі вирушили древніми вуличками острова у пошуках пригод, вражень та сувенірів. Історія острову багата на події, повязаними з різними персоналіями. Так, наприклад, свою руку до архітектури та устрою міста доклали митці з Франції, Італії, Туреччини, Росії. Тут навіть є пам’ятник адміралу Ф. Ушакову. Кожна вуличка обов’язково виведе до чогось цікавого та захопливого.

Зустрілися ми всі разом вже під час купання в морі. Іонічне море дуже чисте, надзвичайно прозоре, галька та сонечко допомогли зняти втому, відпочити і швидко вирушити на паром. Від’їжджаючи з острова, мабуть кожен молився, аби повернутись ще раз у ці благословенні Богом місця, адже такої атмосфери не зустріти більше ніде. Дорога додому хоч і була виснажлива, та романтичні краєвиди за вікном скрашували будь-яку втому від насиченого дня, а гостинні хазяїни нашої гераклії чекали нас на вечерю. Слава Богу і подяка людям за мужність, витримку та взаємодопомогу!

Паломництво наших прихожан у Греції: День 7

Сьомий день нашої подорожі можна схарактеризувати народною мудрістю: “человек предполагает, а Бог располагает”.

За планом було відвідування жіночого монастиря св. Іоанна Богослова поблизу м. Суроті, де почиває тіло старця Паісія Святогірця, а післяь цього – м. Салоніки. Але Господь для смирення щедро окропив нас дощиком, коли ми стояли в черзі до могилки святого. Настільки щедро, що викручували одяг усі без винятку. Але ми стійкі, тому, незважаючи на зливу, ми таки приклонили коліна перед могилою великого старця та помолились, подали записки і швидко помчали в автобус. Повертаючись додому, в віконце споглядали дощ, що омивав і наш шлях, і м. Салоніки. Але Господь милостивий, тому ми сподіваємося, що таки сподобить нас побувати у місті, же покояться мощі св. Григорія Палами та св. Димитрія Солунського, і багато інших святинь»

Паломництво наших прихожан до Греції: Прощання

І сумно трішки, і одночасно тепло на серці, що незабаром будемо вдома!

Сьогодні ми таки зробили спробу приклонитись святинями древнього міста Салоніки. Без пригод не обійшлося: по дорозі тріснуло колесо. Але наші водії- професіонали своєї справи, тому ми швидко поїхали далі, вже на всіх колесах. Дякувати Богу та водіям, усі цілі, здорові та не ушкоджені!

Місто Салоніки має давню історію та навіть свого покровителя, відомого усьому православному світу, - вмч. Димитрія Солунського. Храм, у якому спочивають мощі святого, не схожий на жоден храм, який ми бачили до цього. У крипті під храмом можна відвідати навіть місце загибелі великомученика Димитрія. А ще у храмі покояться мощі святої Анисії. Сама будівля надзвичайно красива та вражаюча. Помолившись у цьому храмі, ми рушили далі до св. Григорія Палами. Надворі був майже полудень, але паломників це не злякало. Ми дружно йшли вулицями древнього міста, споглядаючи красу його вулиць та молитовно дякуючи Богу за Його милість - опинитися усім нам у цих благословенних місцях.

Цікаво що у місті Салоніки надзвичайно багато студентів , це місто поповнюється кожного навчального року і життя в ньому кипить. Мальовничі краєвиди набережної манять на прогулянки, а кораблі , котрі можна розгледіти вдалині, навіюють романтичний настрій.

Отримавши незабутні враження, ми помчали на обід, а потім і на море. Бо сьогодні , в останній день нашої паломницько- відпочивальної поїздки, ми хотіли якомога довше потішитись морем, ласкавим сонечком та прихопити з собою грецький настрій на весь рік!

Нас чекає три дні дороги додому. Трохи сумно прощатися з сонячною і привітною Грецією,це були неймовірні дні відпочинку, сповнені позитивних вражень та емоцій. Але ми всі скучили за рідною Батьківщиною,як би не було добре в іншій країні,але ніщо не замінить рідну Україну.

Вдячність переповнює серця паломників:   "Хочеться висловити величезну подяку митрополиту Георгію,господарю гостинного дому,в якому всі 9 днів нашої паломницької подорожі ми мешкали, за гостинність, за можливість побувати в цікавих місцях та відвідати багато храмів. А також подякувати отцю Миколаю та отцю Іоану за прекрасну можливість мати такий чудовий та незабутній грецький відпочинок" - Катерина Луценко

Автор:

Катерина Луценко ©

Автор малюнків:

Марина Шевченко ©

Карта проїзду

Банківські реквізити храму

Релігійна громада парафії на честь святителя Спиридона Триміфунтського в Святошинському р-ні м.Києва ЄДРПОУ 36620918 Рахунок № 26000056145145 в ПАТ КБ "Приватбанк" МФО 380775

Наші контакти

Адреса храму:
м. Київ, просп. Леся Курбаса, 7-Д

Телефон:
044 360 04 77

Email:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.